- rysk ambassadfilt



Oookeeej , eeeeh ? Lasse , kollar du oasen där borta ?

Underbart trevlig helg ! Först slutade jag jobba , sen kalas hos farmor , duscha , åka hem till Carrobarroline och ha såå himla kuul ! Heela helgeen ! Aaaarrrå !
  Tycker dock liite synd om Martin Wall som var tvungen att sova ihop med en rysk ambassadfilt , och dom är inte & leka med kan ja l00va . Dom killar och sticks ! Fast "Steny" tyckte mycke mer synd om sig själv som fick sova i tändsticksasken ;D HAH !
  Filmen vi såg igår var riktigt bra ! Nästan så man ville skrika fast ändå inte . Kankse kunde få påhälsning av Mary Shaw och det vill man ju helst försöka undvika kan jag känna . Tycker det räcker med "mannen i svarta kappan" hahaa ! Kladdkaketävlingen blev äääntligen av och lycklig vinnare : Caroline Stonemountain !
   Är man hungrig så är man , och vad gör man inte då liksom . Vi tog en tripp till Statoil vid Sthlms rondellen vid sådär 1 - tiden inatt för att köpa något att äta ooooh yeees , salt & blandat samt brios gräddkola . Var dock inte såå sugna ändå så vi borstade tänderna och gick och la oss istället . Tryckte på pla Y , pratade en del om många olika saker , vissa roligare än andra .. och tillslut somnade man , även denna natt ;) Oookeeej , eeeh . Lasse , kollar du oasen där borta ? huur kan det vara sååå kul ? det är ju sjukt . Sjuukt kuuul ! Heeelt otrooligt .

Jag hann även titta liite på Mia & Klara , hahahaaa ! Jaa , hej . det är jag som är din farmor , Vivecka heter jag , du kan kalla mig Viveka ! hahahaaa ! Myyy Gardeeen !

Förresten blev vi väckta väääldigt härligt imorse ! Vem kommer in i rummet om inte mormor Anki :D hahaaa ! såååå himla sköön ! Innan vi åkte hann vi snacka lite om strömavbrottet som ägde rum i fredags kväll och det var ju väldigt trevligt måste jag säga :D Hon var en riktig skööning ! 

Åter till att bränna av skivorna som jag fick låna , shiiit vad bra dom är ! Somnar nästan till dom hesa rösterna och gitarrerna .   

Kommentarer
Postat av: carrobarroline

så himla kul, så himla underbart, tack frida, tack för en så super bra helg! :D eh, lasse, kollar du oasen där borta? jag skrattar, jag typ as garvar!haha

2007-11-04 @ 16:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0