en lillebror är alltid bra att ha .

  08.12 ringer telefonen , kära lillebror |ens som ringer . Han undrade bara om jag skulle åka iväg någonstanns idag , för i sådana fall skulle jag köra försiktigt så ingenting hände , för det var vääldigt halt på vägen . Hur söt är inte han som ringer och säger det ? - Hej Frida , det är |ens . Sov du ? Förlåt , det var inte meningen att väcka dig . . Ibland är han bara för gullig <3

  Kändes i allafall vääldigt skönt att han väckte mig f ör det är ju inte varje dag man går upp när klockan slagit 08.00 . Jag var himla glad OCH pigg , åt frukost och i brist på annat (allting var ju redan städat) tänkte jag se på en film . Det värsta med film är att ögonlocken blir såå ootroligt tunga efter en kvart . . . Detta hände även idag .
  När jag återigen lyckats öppna ögonen hade klockan redan hunnit bli 11, 47 och när jag såg det blev jag lite smått deprimerad så jag somnade om . Vaknade nyss . Det känns lite småtråkigt måste jag säga . Dagen som började såå bra , och tidigt !

  Även idag ska jag nog lyckas pallra mig in till stan för att träffa flickorna , det är ju aalltid roligt :D  Och imorrn bär det av till Stockholm . . Varför ville jag följa med på Horse Show ? Just showen är ju inte jätterolig , hade man varit intresserad av hästar så kanske . . . men nu . Men får ju umgås en hel del med mormor & morfar och det är ju mysigt . Och hotellfrukost är ju gott såå . . Så får man ju förhoppningsvis inhandla något också , det är ju inte heelt ovanligt i det sällskapet :) 

  Nu , duschen !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0