leva-välja-dö



" It´s not so bad , you´re only the best I ever had " är namnet på den nya skivan som verkligen är heeelt och fullt hundra . Den är nog till och med lite mer skulle jag tro ? Bra att du tog dig lite tid att fixa en ny skiva så man slipper lyssna sönder dom andra för mycket . . favoriten är ju 4:e låten än så länge ( eftersom jag inte hunnit lyssna så mycket än ) och jag tror nog att jag ger mig i den där lilla diskussionen om den finns med på en skiva eller inte . Jag börjar tro att det är hemma hos |ohanna som jag har hört den ett antal gånger .  
  Vilken tur för mig att 1940 - talets boxar som man lägger en skiva i inte ville gå ihop med det första exemplaret utan bara ville snurra på den andra skivan . Det betyder att jag fick med mig det första exemplaret i bilen PLUS en väldigt fin , hmm ? dikt , kanske man kan säga ? skriven av självaste Carrobarroline . Tack ! :D
  Trevlig pratstund där med , fick till och med höra " berättar - rösten " och det är ju alltid lika roligt ! Under det bruna och bakom det blonda döljer sig något , jag kan l00va att det är väl gömt men ibland trillar det ur , dom stunderna är riktigt intressanta . Det är då meningen-med-livet-pratet börjar och det blir aldrig tråkigt att prata om . 
Leva - Välja - Dö ?
  
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

JAAA, hhihihihi! lycklig är jag, oh ja! :D

2007-11-20 @ 13:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0