Den nakna sanningen om Per Oscarsson med snorkel .

Kom just hem från familjen Jakobsson , väääldigt trevlig kväll med skrattterapi , (gråtcirklarna är på onsdagar från och med nu !) hah ! 
  Lisa & jag lämnade min kära syster |ohanna ensam med hennes matteböcker , (trååkigt värre) för att åka hem till "the family Jakobsson"  , vi skulle ju titta på film . Lisa ringde Carro på vägen och berättade att vi var påväg hem till henne för att bring her to Jakobsson . Vi lagade lite mat och började titta på The Forgotten . Länge sen jag såg den , inte världens bästa film men helt okej att kolla på i brist på annat . Sen bestämde vi oss i alla fall för att hyra film , skräckis - jag & Olle tog "den lilla gröna" till videoland för att kolla in vad som erbjöds . Vi bestämde oss ganska snabbt för Midsommar - den är ju helt enkelt asbra . Meen vi skulle ju hyra triss så det var bara att leta vidare . Vi tog House of Voices om jag inte minns fel och någon annan asdåålig film som inte ens var värd att lägga in i dvd:n enligt mig , men Olle , Lisa & Carro ville hemskt gärna se den så jag gav upp . Som tur var gjorde dom med det efter 5 minuter :D Yeeeah ! 
  Sist ut var House of Voices och den såg ju riktigt bra ut om man kollade in fodralet (Y) grön och allt , PLUS att det var flera coola bilder i samma bild ;P hah ! Tyvärr så fattade ingen av oss speciellt mycket . Graviditeten hade redan påbörjats , magen växte och tillslut var ungen ute ? Det var i stort sett vad jag såg ? Massa barn med svarta ögon också , hmm . . ? Njae , Midsommar vann iiigen ! 
  Emil var lite småårädd sometimes och var väl allra mest rädd när dom bytte scen i Midsommar  . Vi andra var mest rädda för att Per Oscarsson skulle sitta naken i "vebon" med snorkeln i högsta hugg . Då hade filmen blivit skräckis istället för rysare ! Men vem var egentligen den där Per Oscarsson ? Hette han inte nyss Persson ? hahahaaa ! Carrroline , man slutar aldrig förvånas i ditt sällskap . 
  Olle & jag hade våra skrattattacker in the couch , Lisa & Carro sov i källaren , Emil pratade med " Tokelitok Frans "  och kvällen avslutades med röst - sms OCH  " Svamp Bob Fyr Kant " . Sedan rullade "den lilla gröna" till det gula och sedan hemåt och nu sitter jag här och tittar på One Tree Hill som aaaldrig i livet kommer att bli dåligt !

  Heeela helgen har varit asrooolig !
     - efterfest hos |ohanna
     - åka hem mitt i natten
     - börja jobba halv 5
     - åkatillnicke,sedannågotannatprecisinnanljunga?,hemtill|ohannaigen,sova
     - träffade Karin och gänget
     - Familjen Jakobsson med Carro och filmer
     - One Tree Hill


" Wild horses I wanna be like you " - varför har jag inte upptäckt den förrän nu ?

Kommentarer
Postat av: carrobarroline

ja så himla kul, din lilla tokelitokfrans ;D hahaha

2007-10-22 @ 13:17:06
URL: http://carolinepernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0