Gunnels gröna (- Oooh my garden !)

Från garagen direkt ut i plantagen - (översättning - från svensson svensson till Gunnels gröna .)
  Hahahaaa ! Jag tror jag dör ! Satt och tittade på tvplanetens hemsida , tips från |ohanna då man inte har någon tidning att tillgå , och då fick vi syn på svensson svensson ! Yeeeeeeaaaah ! det är ju sååå bra , har dock missat ALLA avsnitt  utom de två första vilket känns lite sorgligt men vad gör man ? ( tittar på reprisen today ofcours ) Men nu till det rooliga ! Gunnels gröna . . Trädgårdsmagasin. Del 3 av 8. Karin Eliasson är trädgårdsmästare och då är det kanske inte konstigt att jorden är viktigast för henne. Gunnel Carlson möter en kvinna som älskar sin kompost och som  uppskattar all jord. Programmet visas i bredbild .
  Nu är det ju såhär , svensson svensson är askuuul och jättebra . Det sänds på lördagar och reprisen på fredagar . Men Gunnels gröna däremot , det sändes först den 24:e , sen nu idag klockan 00,10 . Det är ÄVEN repris den 27:e samt 29:e OCH 30:e på SVT24 ! :O Ooooooh myyy gaaarden säger jag baraa ! ;D hah !
  Hur många tillfällen ska den där Gunnel ha egentligen när lilla Gustav får kämpa med Max som inte jobbar på posten - han svek ju för bankens skull . Ska han då dessutom behöva konkurera med Gunnel om en plats i tv . Jag tycker att dom borde visa svensson svensson varenda dag istället för Gunnels gröna . hahaaa ! såå himla komiskt , mååste ju nästan titta på Gunnels gröna sen för att få en bild av hur bra programmet egentligen är .

  Jag återkommer !

Kommentarer
Postat av: madde

det ar november snart hade ni tankt komma forbi kanske ???

2007-10-31 @ 15:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0