"Remember tonight, for it is the beginning of always."


Yesterday var väldigt rolig och underhållande :D Tillställningen / "efterfesten" hos min sis var askuul och innehöll både sälar som letade efter sina familjer och folk som ringde till andra för att säga att dom var upptagna och undrade om dom kunde ringa upp senare ? ;P Jag är dock vääldigt förvånad över att |ohanna "slapp undan" sälen ? Hon är ju annars mästaren som vi alla vet :D

tequilarace utan tequila ? det är bra gjort måste jag säga . men vad det nu än var som var utbytt mot tequilan så såg det ut att slå till ganska bra ändå (Y)
  Och för att inte glömma , Martin sjöng I´m not a girl , not yet a woman med en toalettborste som mikrofon och det var väääldigt fint med passande rörelser till och allt ! Det var fint med gitarrspelande och allsång , trevlig stämning och bra låtar . Girlsen var riktigt duktiga på att spela !
Sängen hann bli av med ett ben , kylen skildes från en kär del av sin inredning och toalettsitsen lyckades gå sönder ? :D hahahaa ! Kvällen innehöll alltså det mesta ! (Y) Jag hann till och med att dricka kaffe med Nicke & Lisa innan vi packade ihop oss och åkte hem till landet igen . Ska jobba idag och vi visste inte när vi började så det var bäst att vara på den säkra sidan . Och vad visar sig ? vi börjar vid 4 - 5 :D asskööönt ! så nu funderer jag på att åka in till stan och köpa den nya mobilen , w910i . Jag ska ha den , och jag vill ha den nu ! 
 



"Minns ikväll, för det är början på alltid."




Kommentarer
Postat av: carrobarroline

ja riktigt underhällnde kväll :) trevligt att se igen! Siva snart nu också, det fixar jag, hi. & kylskåpet.. ja, det vart ju nästan snyggare sådär! hehe

2007-10-20 @ 12:51:28
URL: http://carolinepernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0