tvillinghelg .

Just nu tycker jag väldigt synd om mig själv
  Jag vill inte jobba heeela helgen , börjar halv 8 imorrn och slutar klockan 6 på söndag . Jag dööör ;P
Twinsen är söta men det gör inte att dom blir mindre jobbiga när dom gnäller i stort sett hela tiden . Dom blir ju aldrig helt friska heller innan dom blir sjuka igen . :S
  Idag var vi ute på promenad , utan vagn ! Vi hittade en fin skogsväg och en aaasrolig hög med grus :D hah ! Twinsen hade jättekul och jag fick en lugn stund , måste gå tillbaka till grushögen snart igen :D Max är ganska duktig på att göra irriterande ljud , idag vann : uuuuuuuuu - uuhuhuhuh ! 
  Efter skogspromenaden insåg både jag och tvillingarna att det var dags för ett bad , men lat som jag är fick dom duscha istället . Dom skrek oavbrutet från att jag satt igång vattnet tills att dom var torkade och påklädda , med napp och filt + ex antal böcker var . pjuuuuh ! dom är ju rädda för vatten ? illla . . .

Jag lääääängtar så ooootroooligt mycket till nästa fredag då klockan slagit 18,01 ! Då sluuutar jag !
  -Kommer sakna skitungarna men absolut inte miljön .

Kommentarer
Postat av: carrolajsen

hahaha, oh ja ;D så himla kul!

2007-10-25 @ 21:16:00
URL: http://carolinepernilla.blogg.se
Postat av: Sanna

GLÖM EJ: Mig på lördag!

2007-10-25 @ 22:20:33
Postat av: johanna

du får juy ha lite fantasi ! ;)

2007-10-26 @ 17:36:31
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0