Vem går in i fel bil ?

Idag hände världens roligaste grej ! Efter jobbet skulle jag åka till stan och hämta Johanna för hon hade missat bussen . Skulle hämta upp henne bakom filmstaden så jag stannade vid busshållplatsen där . Då kom det fram en tjej , hon tog upp telefonen sen öppnade hon bildörren på MIN bil ! Hon tog bort jackan som låg på sätet och så skulle hon precis sätta sig , då tittade hon på mig och började garva . Hahaaa ! Hon hade satt sig i fel bil , ofta man gör det ;P Hon bara : Oooh guud förlåt , fel bil , ursäkta , förlåt såå himla mycket ;) Sen sprang hon mer lr mindre därifrån :P hahahaa ! Snacka om piinsaamt :D hahahaaa , shiiit vad jag garvade !

Idag har jag varit i Söderköping med twinsen , vi kollade in några lekplatser och hade himla trevligt . Max tyckte att det var roligast att sno nappen från brorsan , han retas så mycke han bara kan ! ;P Jaaag ska lära honom aaaallt jag kan ;D
  När vi klev av bussen mötte vi Åke ;P hahaa ! Han kom fram och hälsade såå glatt :D Idag berättade han att för några år sen hade han fått lite ont i kroppen , så hans fru undrade vad det kunde bero på . Han själv trodde att det kanske berodde på att han hade ätit 10 mörka chokladkakor i rad . Hans fru undrade varför han hade gjort det ? Men då svarade han att det var bra för potensen , det hade han hört ! ;) hahahaa ! vilken gubbe ! Han sa även att det inte var alla som var som honom . Han var född i Valdemarsvik , bodde i Gusum och hade spelat fotboll i Ringarum ! hahaa !

Dagens garv : skrattas åt tjejen som gick in i FEEL BIL ! HAHAA !

Kommentarer
Postat av: Sanna

jooo jag förstod att det var enbart för min skull , väldans schysst av dig faktiskt ;)
& mailat sf har jag gjort med , vill verkligen se den där filmed Kid svensk !
snyggt du skriver , märkligt att det inte blir de bokstäverna man vill haha :P
& en sak till , smart tjeje som gick in och satte sig i din bil hahaha :D

2007-10-12 @ 22:00:06
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: jockis

AHAHAHAHAHAHAAHHAH så roligt frida :D

2007-10-13 @ 12:41:50
Postat av: maria

HAHAHAHAH oh herreguuuud.. låter som nåt Johanna skulle göra..... ;)

2007-10-19 @ 18:54:39
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0