20.45 - caribbean

Nu ar det oerhort nara ! Sa himla nara , nara . Nara !
Snart vantar en otroligt lang resa hem , jag tror det kommer ta langre tid hem an vad det gjorde hit . Jag ska vanta lite langre i New York an sist , men vad gor det ? Det ska bli sa skont att komma hem . Det har varit roligt att vara har . Jag trodde dock att jag skulle klara av langre an . . 2 veckor ? ! Hahahaa , tragiskt , men sant !
Jag tycker om alla dar hemma for mycket for att vara utan dem . Och jag kan lova att : ni har ju varandra , jag ar helt ensam , har funnit i huvudet hela tiden . Ensam , ensam . . Nu ar jag snart med varandra , igen ! Underbart !

Nar jag kommer hem ska jag inte ata youghurt pa ett tag , har atit alldeles for mycket har . Jag vill ha riktig mat ! ;)


Snart ar jag hemma , hemma , hemma !


Kommentarer
Postat av: Emil

Välkommen hem! Du är efterlängtad.

2008-04-20 @ 11:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0