I'm here !

Efter cirkus 24 timmar pa plats sa har jag nu kunnat sno med datorn upp pa mitt rum ! :D Hahaha ! Jag gjorde ju en del forsok tidigare under dagen att logga in pa msn , vilket gick bra tills jag fick en bebis i knat :P Inte det lattaste att ha bade en sovande bebis och en dator i knat samtidigt , men det gick ganska bra i alla fall ;)

Resan gick valdigt bra . Det var val inte jatteroligt att sitta pa flygplanet i 9 timmar men vad gor man inte :P Tiden i New Yoek flot pa riktigt fort och bra . Jag hann bara visa passet ex antal ganger , skriva i nagot papper , hitta ratt bagage , lamna in bagaget igen for att sedan med raska steg ga mot nasta flygplan . Jag hann knappt satta mig ner innan det var dags att visa biljetten och kliva pa . Framfor mig gick en familj , mamma-pappa-och tva barn , dom gick mot den raden dar jag skulle sitta , 21A , och detsom jag fruktade hande , dom satte sig pa min plats , 21A , dar jag skulle sitta , det stod ju klart och tydligt pa min biljett . Men och andra sidan sa hade jag fel gatenummer pa min biljett sa da kanske aven platserna var andrade ? Oooh no , vad skulle jag gora . . ! Efter ett par sekunder kom jag pa den ootroligt smarta iden , att fraga om det dar verkligen var deras plats ? Det visade sig att dom skulle sitta pa andra sidan gangen , dock hade dom en plats pa "min" sida , men den var langst ut . Efter det sa snackade pappan i ett kor tills vi lyfte , for det tyckte han var lite laskigt sa han , men val uppe i luften gick munnen i ett igen . Efter en halvtimme eller nat sa slutade han och jag passade pa att blunda for jag var sa himla trott . Vad hander da ? Jo , maten kommer in , som alla andra ganger jag forsokt sova under dagen . Sa da fortsatte han att prata , valdigt trevligt i och for sig men jag var sa trott . Efter ett litet tag satte dom pa en film sa da fastnade han i den och jag kunde fortsatta svava bland molnen och samtidigt ta en tupplur!

Nu ar jag jattetrott igen , sa jag ska ga ner med datorn igen och sen borsta tanderna . Efter det ar det dags att krypa ner i min stoora nyinkopta sang , som ar jatteskon , precis lagom mjuk och precis lagom hard !

Jag har forresten inte hunnit ta nagra bilder an och jag far inte internet till min datorn forran senast nasta vecka , sa tills dess blir ni utan bilder :P

Jag ska erkanna att jag saknar er valdigt mycket , men det ar inte sa mycket sa jag skulle vilja aka hem ;) Jag stannar nog i caribbean ett tag till !

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Tja :)
Lyssna gärna på mig i min blogg om du har tid å lust när jag sjunger&spelar..
Ha det så bra :)

2008-04-08 @ 03:31:09
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: johanna

Helloing sis! Det låter ju som sagt kanon och det låter som att du kommer att trivas, jag inväntar dock spänt på bilder, från huset och omgivningen, på bebben och the family! Nu sitter jag och tittar på Newlyweeds, fått en ny craxy idé om att köpa hund, dock lär ju det vara lite dyrare! :P hahah! klockan är ju som du kanske ser 08.23 här, nu sitter jag lite i din gamla sits, vad tusan gjorde du på dagarna? sov? Lisa och jag ska dra och träna lite senare idag, ska även fixa till hennes utväxt, på tiden ;) have a nice day sis, hoppas du får kul med bebben :D Kiss n´hugs!

2008-04-08 @ 08:29:13
URL: http://johannana.blogg.se
Postat av: Lisafisaj

ja du dear. Äntligen där!
Låter ju som om du har det bra, skönt tycker jag! Jag fryser om mina fingrar som för övrigt är lila eftersom min remover är slut, tänkte låna eran igår men nahe den hade ju du tagit me dig. Tack för den! :P haha.
aja iaf, drack nyss en kopp te pga av att jag är så himla frusen, de obligatoriska raggsockorna sitter såklart där de ska, på mina fötter alltså!. jaa, antar att du inte befinner dig i samma situation just för tillfället..? oh jag längtar efter sol jag me, så snälla sug åt dig lite åt mig också, du kan mejla den till mig sen ;)
tänkte på dig idag i skolan, brukar ju va kaffe eftermiddag en med er en dag som den här, men icke. Joehoe kommer iför sig som du sett..:D
ae iaf hells the baby, maby even give it a hug from me!;D
Ha de bääst darling!

2008-04-08 @ 14:19:41
Postat av: carrobarroline

PÄRLAN, så himla glad jag blir att du har det bra! Du ska veta att jag tänker på dig, men jag vet ju som sagt att du har det bra så jag behöver ju inte oroa mig :D Nu blir det bad tajm för mig för att få upp värmen. (Vi har det ju inte lika varmt här hemma som du har det där!)Nu vill jag se mycket uppdatering med bilder så fort som möjligt :D
är så nyfiken. Men pussa på babiesen från tant Caroline! From here to eternity

2008-04-08 @ 18:13:05
Postat av: Millan

Jaa, va säger man...du gjordet! Himla häftigt, och modigt, att åka iväg ensam. Förstår att du inte direkt längtar hem, iallafall inte till det uuunderbara vädret! Hoppas iallafall att familjen e toppen å att ungen e pricis lagom jobbig så du har lagom å göra:) Spänd på bilder! Lycka till fortsättningsvis å håll för guds skull bloggen
uppdaterad! Ses "snart".

2008-04-09 @ 21:57:01
Postat av: Millan

Tro inte att ja inteskrev nåt i slutet, gjorde ett hjärta me en pil å 3:a, men d va en luring, den försvann liksom, så ja gör såhär: HJÄRTA!

2008-04-09 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0