regn , regn och ater regn .

Kara kamrater !
Efter en hel del gratande idag sa mar jag nu alldeles toppen :D Det var skont att prata lite med mamma och er andra dar hemma ! Jag saknar er jattemycket men jag ska allt sta ut , atminstonde till den 29 juni . Det betyder att jag aker harifran den 29 juni men jag landar inte i Sverige forran den 30:e . Det ar ju bara 12 veckor kvar tills dess och vad ar det i livet , nada !
Idag har jag atit varldens godaste hamburgare , jag l00var , den var sa himla jattegod ! Hemgjord och allt :P Jattegott ! Sen har jag aven hunnit smaka pa glassen som tillverkas har , den far godkant . Ganska stor , som en magnum typ , vanilj och choklad med lite crisp i . Och nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe samtidigt som jag tittar pa two and a half men , ganska roligt :D Hahaa ! 

Aven idag har det regnat , ordentligt . Det later verkligen som nar man sitter i husvagnen . Men idag har det inte bara varit skurar som dom andra dagarna , utan hallregn ! Jag har inte ens satt till solen over huvud taget ! 

Forresten sa har jag nu upptackt att dom har CW-kanalen :D Det betyder nya avsnitt av One Tree Hill och en ny sasong Gossip Girl ! Det finns ganska manga bra och roliga kanaler har , det ar sakert 2 eller 3 som visar komediserier hela dagarna :P hahaa ! Sa nar det regnar . . . ;)

Carro , det ar inte lollipop jag tanker pa , det ar nagon annan . Ganska lugnt tror jag ? Eller var det kanske Amy Diamond som sjong den ? :P hmm ? ! hahaa ! Bra koll !

Nu ska jag aterga till kaffet och tv-tittandet .

Jag har forresten inte fatt tag i nagot sim-kort an , men det kommer nog snart :D

Bye ! ♥

Vad blev IFK ?

Kommentarer
Postat av: LisaFisaJ

Bra att du mår bra! det vart lite sorgligt där ett tag igår ;P haha.
Hoppas du ser solen idag, själv ser jag den inte och jag skriver ett historia arbete, jag har bara skrivit överskrifen, läst ett stycke men jag fatta inget¨, INGENTING, så det blev datan.. haha.
Ifk vart 4-0 till Göteborg. Wheey! haha, gissa om Emil va typ superglad, Not! ;D
Takecare!

2008-04-13 @ 11:31:52
Postat av: carrobarroline

haha, ganksa mycket skillnad på mika & amy diamond :P MEN det skulle kunna vara; Another day, shooting star eller It can only get better :D du får helt enkelt testa dig fram, det visas säkert sen att det inte alls är amy diamond du tänker på, ha! Kul med regn förresten(ha!) måste vara SÅ jobbigt att ha sol varje dag :P puss på Fritty!

2008-04-14 @ 12:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0