en bit påväg . .



Rycket kom klockan 11.36 över en kopp kaffe med mjölk .

Jag frågade mamma lite snällt om hon kanske ville följa med mig till stan någon dag för att inhandla resväskor och bra saker som jag måste ha med mig . Javisst , självklart ville hon det . Någon dag blev , idag ! ( Jag behöver inte längre fråga mormor & morfar )
Lyckades "övertala" mamma riktigt bra många gånger vilket resulterade i : 
♣ två resväskor , modell stoora
♣ en vanlig väska , som jag kan förvara handbagage i
♣ necessär
♣ en resejournal
♣ en iPod nano med 8 GB , vilket betyder mycket musik och många bilder !
♣ och sist , en drös pennor i olika färger och former så jag kan klottra så mycket jag vill i journalen .

Jag har fortfarande inte bestämt mig vad som ska få följa med över till England . Men nu har jag i alla fall ganska gott om plats . iPoden , datorn & telefonen är tre självklara saker . Jag funderar även på mina kära vänner , O.C , One Tree Hill & Sex and the city . Vännerboxen är alldeles för stor , tror jag ? Och Gossip Girl har jag ju i datorn .

Efter dagens inköp bar det av en snabbis till familjen J . Där skulle iPoden skådas av lillebror J , det bjöds på kaffe med mjölk av mellansyster J och storebror J sorterade i skolpapper .
Jag hann knappt dock landa , och jag hann absolut inte dricka upp , innan bilen var på väg till mormor & morfar som bjöd på kaffe med mjölk och semlor ! Suveränt gott ! Och efter en timmes skitsnack om allt möjligt hade jag klarat upp planen ! Allt är fixat !

Nu till sängen och Sex and the city ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0