Luring !

Idag har jag lyckats titta på 3 filmer : John Tucker Must Die , Ladder 49 och The Hitcher . Alla var bra , den första var sämst men den i mitten var asbra :D Jag har även lyckats gå en very long walk with my sis L , det blev mörkare och mörkare men så himla skönt det var . Vi kom nyss in , eller för en timme sen typ .
Nu ska jag kolla på film nummer 4 ! Wihuuu , vilken filmdag .

Jag har ju även fått veta att jag gått på en luring av the-london-family . Och då menar jag en fetingluriing ! Så nu är jag tillbaka på ruta ett åter en gång . Som tur är har jag ju reservfamiljer , men det är ingen utav dem som känns sådär WOW-dit-vill-jag ! Men jag hoppas att jag hittar en sån snaaaart :D

Igår kväll var ju the biggest brother from the J-family and Stonemountain here ! Väldigt trevligt , som vanligt !
Hann även gå på IFK matchen , såg dock bara sista halvleken , men då slapp jag frysa lika mycket som jag gjorde förra lördagen . Kollade även lite på Olles cup , det var ju ganska roligt , han var bra ! :D

Goodnight !


Kommentarer
Postat av: Medin

Aaaaaaaah Ladder 49 är sååå bra! Men sjukt sorglig ..!
Mamma berättade om London föresten, vilka förbaskade rötägg..

2008-02-25 @ 20:52:57
Postat av: Frida

aa , den var riktigt superasbra , såg den idag igen :P hahah ! aa , jag vet .. tråkigt värre . men om jag har mega stor tur (vilket jag inte haft sen jag började au pair projektet i augusti) så kanske jag har en familje på g på jersey . Wihuu isf :D har du kvar din blogg Medin ?

2008-02-26 @ 00:36:31
URL: http://hellstromfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0