så himla kul !



Jag hade såå himla kul ! Verkligen jätteroligt ! Och jättemycket fina saker och blommor , och en hel del choklad fick jag med ;) hahaaa ! Och en vääldigt fin present av älskade Bea , http://fridailondon.bilddagboken.se/ .

Jag fick ett halsband där From Here To Eternity var ingraverat och ett album med massa bilder och texter på oss från Johanna , LisaFisaJ , Mathilda , Carro , Emil och Olle :D Jag blev såå himla jätteglad ! Taaack !

Jag är inte helt säker på när jag får åka till London , kanske imorrn kanske på tisdag ? Men det blir jättesnart så imorrn ska jag packa :D hah !

Tack för igår allihop , jag hade jättekul ! ♥

Kommentarer
Postat av: LisafisaJ

Tack själv Fritty! Jag hade superjättekul! Och sen jag kom hem har jag typ konstant tänkt på att du snart åker och hur sjukt mycket jag kommer sakna dig. Men jag vet att det är kul för dig, och du är värd det! From here to eternity (:

2008-02-11 @ 00:19:39
Postat av: Sanna

Rariiing , det går inte att få tag på dig :(

2008-02-11 @ 11:06:01
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: Anonym

tack för en trevlig kväll=D och tack för presenten så himla mycket, ja älskar den! =) Vi kommer sakna dig här hemma så du får ta och ha det så HIMLA bra där borta! Kram:)

2008-02-14 @ 19:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0