working permit


Congratulations. Almost all your documents are ready, but there is a slight problem . . .
Jag dööööör ! Hur svårt ska det vara att åka iväg som au pair egentligen ? Alla mina papper är klara , visum och hela köret . Men nu måste jag fixa arbetstillstånd också . Eller dom fixar med det , jag ska bara skicka över pengarna . Men det är inte billigt kan jag l00va . Plus att det kommer ta 3 - 5 veckor innan det är klart , MEN . .
Det går att fixa , Mr Reynolds kan göra så dom "rush on my application" , MEN . .
Då kostar det dubbelt så mycket ! I´m dying ! 

Jag som såå gärna ville åka på måndag , nu är allt uppskjutet , igeen :S Ska bli roligt och se om jag får åka , överhuvudtaget . 3-5 veckor , det är ju så himla lång tid !

Madde har förresten fått ett problem :D hahahaa ! Hennes au pair-unge kallar henne för mamma :P Jag garvar ihjäl mig ! hahaaa ! Ganska jättekul !

Pratade med syster Louise i förrgår kväll . Hon är i Lindvallen och det är sjukt mycket snö :O Fick ett mms och då står det två gubbar på ett stugtak och skottar ner snö . Snön är till axlarna på dom ! Helt otroligt mycket snö . Dom ser inte ut från stugan för det ligger snö för fönstren . Så himla häärligt :D Jag vill också åka till fjällen !

Igår var den stoora badhusdagen med Ida , Allan och Arvid :D Vi hade askuul ! Allan bestämde även att vi skulle åka till busfabriken på fredag , trodde han ja ;) hahaa !
"Frida , om du inte ska åka till England förrän på måndag så kan ju vi åka till busfabriken på fredag när mamma jobbar" :D Gullet ! Jag ska nog hinna med det också , fast inte på fredag . Nu fick jag ju helt plötsligt väldigt mycket tid kvar här hemma i Sweden .

Nu blir det duschen så jag kan åka till stan sen . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0