Födelsedag

Nu sitter jag här med min nya dator i famnen . Eftersom jag lyckats leva i exakt 20 år idag så hyllas detta med en bärbar dator . Mamma ville även försäkra sig om att vi kan hålla kontakten när jag åker till London , vilket är väldigt snart , så hon tyckte att en dator var en bra present . Hon har ju tidigare sagt att jag borde önska mig en GPS , så det gjorde jag . Frågan är om hon bara sa det för att virra bort mig totalt ? Jag hade ju absolut inte förväntat mig en dator , jag var helt säker på en GPS . Då hade jag kunnat hitta på Londons gator utan problem ! Men den här - min nya kompis , är faktiskt en suuperbra present . Jag blev jätteglad ♥

Kommentarer
Postat av: Millan

Najs hörru! Då kanske du kan se till å maila lite sådär jätteflitigt?! :D Hoppas du fick mitt sms i morse? ja skicka ju från hannes mobil..hoppas d iaf:) PUSS

2008-01-23 @ 17:20:33
Postat av: frida

Hello ! aarå , ska försöka :D haha ! japp , jag fick det och jag svarade med men kom just på att jag lyckades ju skicka det till hannes mobil . . ? haha ! men jag skickar det igen till dig alldeles strax .

2008-01-23 @ 23:20:22
Postat av: Eka

Du är såååå bortskämd :P

2008-01-26 @ 00:02:03
URL: http://ekaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0