för att få någonting gjort måste man ta tag i det själv -



Okej . .
Efter att ha spenderat större delen av dagen i sängen med datorn i knät tänkte jag att lite motion och frisk luft skulle ju inte skada ? Så Jensa & jag tog tag i saken , pumpade cykeldäcken och begav oss i motvind mot farmor & farfar . Under den tiden hann jag även bestämma med flickorna att en fika ikväll skulle vara utomordentligt trevligt & mysig , så med cirkus 200 meter kvar till slutdestinationen bestämde vi oss för att vända . Skulle vi ha stannat för att hälsa på farmor & farfar hade vi inte kommit därifrån än och då hade vi alltså haft 5 km cykeltur framför oss , vilket betyder att jag inte skulle göra entré i staden förrän alldeled försent .
Så nu , äntligen hemma , ska jag kliva in i duschen för att sedan gasa in till flicksen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0