Snart .


Det är väldigt skönt och huur kul som helst att Familjen J är på hemmaplan igen ! Har saknat er ganska mycket . Men har ju i alla fall vistats i samma miljöer som jag brukar då jag hade nyckel till huset ! Jihuu :D

Sen kan jag ju berätta att jag ska åka till London den 11 februari om allt går som det ska . Till en bra familj enligt Hanna , min personliga - " vet typ allt , eller mycket om London eftersom hon just varit där " :D Det låter bra . I nästa mail kommer all information om familjen som jag ännu knappt vet något om ? Jag vet vad föräldrarna jobbar med och hur gamla barnen , jag vet vad jag får i lön ach att jag kommer ha en egen chaufför . Men det är också allt , vet inget mer , än . . !
De senaste dagarna har jag haft kontakt med familjen Stonewash´s agent , det är han som för fram all information och ska sköta min resa och så vidare . Idag fick han den informationen han behövde om mig för att dom ska kunna fixa ett visum , skönt och slippa göra det själv . Det börjar bli ganska spännande nu faktiskt . Jag vet ju inte ens hur länge jag kommer att stanna där ? Vet bara när jag ska åka :D Så nu kanske jag får skjuta upp pluggplanerna som jag har , eller hade .

Dags att sova , ska stryka kläder hela dagen imorrn och leka med Tintin & Smilla .

Godnatt ♥



Kommentarer
Postat av: carrobarroline

oh, im ganna miss you! men ändå, så himla kul du kommer ha :D MEN, du slipper oss int.. vi kommer & hälsar på! (så ofta vi kan!)

2008-01-15 @ 20:40:51
URL: http://carolinepernilla.blogg.se
Postat av: maria

bara lämna oss sådär! sicken stiiiil Frida! :P

2008-01-17 @ 22:42:19
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se
Postat av: maria

heeej hunn! säger grattis nu redan eftersom jag inte vet hur jag kommer må imorgon efter allt! :)Frida blir en vuxen tjej ;) grattis o hoppas att du får en underbar födelsedag! :)

2008-01-21 @ 16:55:23
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0