fireflies

Den här veckan har bestått av J O B B ! ;) Japp , det är faktiskt sant och det har varit otroligt roligt :D Ska till förskolan imorrn med , då till Emys avdelning , jippie :D Ska bara jobba mellan 8 - 12 , vad jag vet än så länge , men av tidigare erfarenheter ( :P ) så kan det snabbt bli flera timmar ! Hahaha !

Igår spenderades dagen hemma hos familjen J , oerhört trevligt som vanligt . Vi tog en tripp till maxi och sen blev det pizza och the melodifestival . Absolut rätt låt som vann , det fanns många bra tyckte jag men den där kommer nog längst i eurovision . . . Man kan ju även se det såhär , som Emil gör : Hoppas inte att hon vinner hela alltet nu , eurovision , för det blir så dyrt för Sverige att anordna tävlingen året efter :P Hahahaaaa ! Ganska roligt uttalande !

Idag , vid halv 7 tiden fick jag ett samtal :D  Wihuuu ! Spänningen stiger och nervositeten växer , dagarna går och jag kommer närmre mitt mål , förhoppningsvis får jag väl tillägga ;D Det skulle vara såå himla roligt , och om allt går som det ska så sticker jag om 2- 3 veckor . Vet inte hur många gånger jag har sagt det nu , men nu har jag i alla fall pratat med familjen i telefonen , och det är ju ändå ett steg längre . Väntar på ett mejl med bilder i nu !
 
Ska titta på Wallander nu , och sen 11:e avsnittet ur 5:e säsongen , One Tree Hill . . Såå bra :D

Godnatt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0