nu snö , snart sol .

Hur mycket snö är det inte i luften ? ! Hoppas inte allt har kommit för att stanna , jag vill ha sol och varmt , NU ! Inte långt kvar tills jag får det (;P) men det skulle vara skönt att gå ut och sätta sig i solen på balkongen just nu .
Jag har fått en otroligt ihärdig förkylning , den verkar i allafall ha kommit för att stanna . .

Idag , prick klockan 19.00 är det middag hos mormor & morfar . Det ska bli gott , jag börjar bli hungrig . Mormor och jag diskuterade över msn igår . Hon frågade vilken flygplats jag skulle mellanlanda på i New York , efter det skrämde hon upp mig ordentligt . Hon sa att hon hoppades på att jag skulle få stanna i samma byggnad från att jag har landat tills att jag ska lyfta igen , "en liten busstur mellan gaterna är inte alls ovanligt , det är ganska så stort" var i stort sett vad hon sa ! Ooh my ! Det ska bli så roligt att gå vilse på flygplatsen (jag kommer säkert gå vilse på Arlanda till och börja med . .)

Idag har jag legat i soffan och tittat på skärgårdsdoktorn heela dagen . Jätteskönt . Har precis duschat med så nu väntar det asjobbiga , jättetråkiga men-det-måste-göras . . platta håret !

Glad Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0