Ole dole doff !

Idag har jag , tro det eller ej , jobbat ! Wiihuu ! Emy ringde imorse och undrade om jag kunde rycka in lite snabbt , visst kunde jag det . Hade ju inte så mycket för mig ändå :P hahaha ! Det var jätteroligt, och det känns ganska bra att ha varit upptagen en hel dag :D Ska faktiskt vara där imorrn med , mellan 8 - 16.45 . hahaa ! På Skogsgläntans förskolan i Ljunga . Väldigt roligt att träffa Emy , det är ju inte varje dag . .

Väntar förresten ivrigt på ett väldigt viktigt samtal , kan komma idag eller imorrn , det är lite nervöst för det är ganska avgörande , jag hoppas på det bästa :D Förresten så¨väntar jag på två samtal !

Helgen var ganska lugn och skön . Bio i fredags och i lördags var familjen J här och åt och kollade på melodifestivalen , roligt och gott .

Ska ta en promenad nu , ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0