21 dagar..

..kvar tills jag lämnar Sweden för ett nytt försök på Guernsey.
Det ska bli så himla roligt och jag längtar väldigt mycket. Fast, som allas vår kära vän lisa_misen sa häromdagen "jag längtar inte, jag lever" borde man faktiskt ta vara på.. Så jag försöker. Och nu är det 3 dagar sen hon själv blev överväldigad och smått chockad (såg man minen så förstod man) över att just dom orden trillade ur hennes mun! För att inte tala om hur jag kände när orden slank ur henne. Stolthet (över mig själv), tänk att hon äntligen har lärt sig.. efter alla dessa dagar av slit, från min sida..  har någonting äntligen fastnat.. det märks att du har ramlat nerför trappan för sista gången..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0