Surprise

Gårdagen bjöd på en STOR överraskning, giftemål mellan farbror och numera faster. Man kommer glad och ovetandes till vad vi vet, en 40-års fest. Kusiner springer runt benen och det är lek och skoj på gång.. Oerhört mycket mat är upplassat på stora fat och det ser ut att bli en lyckad kväll.
Efter allt hälsande och välkomstdrinkande var det dags.. Farbror Krister ber om allas uppmärksamhet och man förväntar sig ett välkomnande. Men nejnej. Nu helt plötsligt blev det bröllop, mitt där, just då, mitt på gården bara, rakt upp och ner! Mycket överraskande och glädjande! Kul! Sen fortsatte festen med mat och dricka och allt som hör till, mycket trevligt.

Dagens uppdrag, städa lägenheten grundligt och noga så vi kan lämna över den på måndag. Det ska bli så skönt att bli av med den.
Sedan gäller det att äta så mycket kräftor som möjligt ikväll. Fast jag ska inte äta någon för det är inte min grej. Men det ska bli kräftskiva här hemma i alla fall..

Återigen mejl från Guernsey today. Nu har dom fixat klart "mitt" rum och nästa vecka ska dom köpa en bil. Det ska bli så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0