08-10-03

Jag kom hem i onsdags kväll, underbart skönt! Jag har längtat.

Blev hämtad på Skavsta av mamma & pappa och väl hemma hade Jens lagat mat, mycket gott och mycket trevligt. Blev duschen och sängen ganska snabbt sen...

Igår väcktes jag av ett sms av Misen, uunderbart! Spenderade sen hela dagen tillsammans med henne och Emil på S-gatan, precis som vanligt och känslan går knappt att beskriva. Det är så himla skönt, och roligt, mysigt och trevligt. Precis som det ska vara. Efter antalet köpta frallor kom Olle hem, äntligen! :D Gårdagens kramar var extra bra.. Nu längtar jag tills jag får träffa dom andra flickorna med!

Idag ska jag skjutsa mamma & pappa till Arlanda, dom ska åka till Cypern. Skönt för dom, men jag är inte ett dugg avundsjuk. Det är så himla skönt att vara hemma. Hahaa :D

Grattis vännen, äntligen är du med 20! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0