humöret är på topp

Ännu en uunderbar dag! Jag är så himla superglad  och allting känns så skönt och kul! Helt fantastiskt! Jag älskar hösten, den klara luften, dom fina färgerna, blåsten och regnet. Det är så skönt att vara ute och jättemysigt att sitta inne när det regnar, under en filt i en skön soffa med tända ljus och vänner. Totaly wonderful!
  Jag var ute och sprang förut och det gick så himla bra, tog till och med två extra spurter uppför den "jobbiga" backen. Det gick asbra och all kraft hade samlats i benen. När jag kom hem och tog in posten blev jag ännu gladare. Jag har värsta turen att min kära mamma prenumererar på topp hälsa, den bästa tidningen som finns. Jag har suttit och läst den i över en timme nu och har fortfarande ganska mycket kvar, jippie! Till det har jag avnjutit citronvatten (som jag aldrig har gillat förut, men ska börja göra det nu) och solen.
Nu ska jag läsa hur jag lär mig att tolka mina drömmar, oerhört spännande!

Har för övrigt lagt in en hel del abba-låtar i ipoden nu med, det blir man ju glad av om nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0