091008

Jag har varit såå himla duktig idag, eller extra duktig. ;)

Bjöd mormor & morfar på morgonkaffe runt 9, och sen var städningen igång. Har storstädat heela huset, och det är så himla rent och fint nu! Underbart. Sedan bar det av på lång-promenad med Zorro, som för övrigt gick väldigt bra och det var vädligt skönt. Gillar det här vädret så himla mycket, riktigt mysigt.

Sen har jag även hunnit med ett oerhört långt samtal med Maria, hur trevligt som helst. Var jättelänge sen jag pratade med henne, så nu är jag lite extra glad, även att allt vi pratade om inte var kul.

Och nu bär det av mot S-gatan, som för övrigt har blivit lite av en tradition skulle man kunna säga? Dom har så gott kaffe där, måste vara därför!

Lisa´s kalas igår var för övrigt väldigt trevligt, kul och roligt :D Som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0