one last breath

sista dagen nu, imorrn åker jag! Det ska bli så kul och jag ser verkligen fram emot allting.
Men det känns i magen, återigen ska man lämna alla, familj och vänner.. Jag tänker på när jag åkte iväg sist, oerhört många tårar fälldes den sista kvällen. Men den här gången känns det ändå lite annorlunda. Det är inte lika långt bort.
Det ska bli så roligt, så här dags imorrn är jag framme på Guernsey och förhoppningsvis har jag hittat familjen på flygplatsen :D

Idag har jag växlat pengar och köpt några sista saker. Och så tror jag att jag har packat färdigt nu? Jag hoppas det och att jag inte har glömt något viktigt. Det var inte lätt att packa minsann, får ju bara ha med mig 20 kilo + handbagage. Jag vet att jag ligger några kilo över men det löser sig alltid.

Nu ska jag sova ett tag innan familjen och Emil, Lisa & Carro kommer. Hoppas att mormor & morfar dyker upp också! :D




Kommentarer
Postat av: Beatrice

Lycka till vännen ! =D Hoppas att allt går bra och att du får super kul !

Ta hand om dig <3

2008-09-18 @ 04:08:44
URL: http://beatriceaurore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0